loading...
پرینتر سه بعدی XPrinter3d

پرینترهای سه بعدی XPrinter3d

تکنولوژی های بسیار زیادی وارد قرن اخیر شده است، روزانه دانشگاه ها با همکاری مراکز تحقیقاتی دست به پژوهش ها و تحقیقات بسیار مهم و کاربردی می زنند. در ادامه با پرینترهای سه بعدی XPrinter3d همراه باشید ت

تکنولوژی های بسیار زیادی وارد قرن اخیر شده است، روزانه دانشگاه ها با همکاری مراکز تحقیقاتی دست به پژوهش ها و تحقیقات بسیار مهم و کاربردی می زنند. در ادامه با پرینترهای سه بعدی XPrinter3d همراه باشید تا آینده پرینترهای سه بعدی و مسیر پیش روی آن را با شما بررسی می کنیم.

پرینترهای سه بعدی

تکنولوژی پرینتر های سه مستقبل چند سالی است که در بسیاری از جنبه های زندگی روزمره دید می شود. اولین عرصه عتبه دستگاه چاپ رایانه ای های سه آجل در سال ۲۰۱۵ در ماه نوامبر بود که در جدید در احداث یک ماشین از دستگاه چاپ رایانه ای های سه بعدی استفاده شده بود و این ماشین در لاس وگاس رونمایی شد. در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ در Oak Ridge National Laboratories بدوی نمایش جدی محصولات سه مستقبل را مشاهده کردیم، در این نمایشگاه از مشرب مقام مسکونی رونمایی شد که تماما با چاپگر های سه آجل ساخته شده بود و این منزل کاملاً مناسب راجع به حساب زندگی است. جمع بر این پروژه، طرح هایی نیز در ساخت ابزار موطن با استفاده از دستگاه چاپ رایانه ای های سه آتی نیز دیده شده است.


کی دیگر از تکنولوژی هایی که به صورت پیچاپیچ به منزل ساختمان سازی مربوط محو ولی تأثیر مهمی در منزل ساختمان سازی داشته است، هواپیماهای بدون سرنشین است. با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین می تمهید به راحتی ابزاری که درعوض جهت آپارتمان سازی اجباری است را در کمترین زمان و با کمترین انرژی از بخشی از کشور و یا شهر به بخش دیگر منتقل کرد و در این زمینه بسیار سودبخش خواهد بود.پروژه ای در آمریکا مطرح شده است که این طرح طی فاصله ۱۰ الی ۱۵ سال اجرا می شود و مناط اصلی این طرح پیدایش آپارتمان هایی پیش مخلوق با استعمال از تکنولوژی چاپگر های سه آتیه است. با استفاده از این تکنولوژی افزایش بر سرعت در ساختن سازه ها، قابلیت سازه ها نیز به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
پرینترهای سه بعدی
پرینتر های سه آتیه درصنعت خودرو سازی نیز بسیار مؤثر خواهند بود و می آمادگی در قطعه سازی از دستگاه چاپ رایانه ای های سه آتی استعمال زاید کرد.
بدون شک در سال ۲۰۲۵ بسیاری از سیم ها و اتصالات کم تر خواهد شد و فناوری نانو نیز در این مسیر بسیار به کمک انسان می آید. بدون شک در مستقبل هرگونه دخالت دست انسان در خلق و ساز حذف خواهد شد و انسان ها به جای رفتن بالای بنا ها در پشت کامیپوتر ها به ساختن و ساز می پردازند.
تا به حال 500 مشاركت ومركز تعلیماتی از پرینترهای انبازی z حیث خلق مدل مینیاتوری مصرف كرده اند ، از جمله آنها می تمهید به شركتهای خودروسازی بی.ام.و،دایملر،پورشه،فورد و همچنین شركتهای سونی، آدیداس و فعلاً اشاره كرد كلاً این شركتها اعلام كرده اند در این روش هزینه و زمان كمتری برای تشكیل نمونه كوچك ساختمان وتاسیسات صرف می شود استعمال از این پرینترها در مراكز تعلیم نیز مقرون به صرفه تر است می آمادگی از این دستگاه ها در دانشگاههای فنی كه با تكوین قطعات آزمایشی سروكار دارند استعمال كرد تاكنون دانشگاهای هاروارد.m.i.t و ییل و همچنین موسسه ناسا از این نوع پرینترها راجع به حساب كارهای یادگیری – تحقیقاتی كم مركز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه تر مصرف كرده اند چندین شركت در سطح دنیا در تلاشند پرینترهایی بسازند كه افزون بر قابلیت گرفتن پرینت های سه مستقبل دارای ثمن مناسبی نیز باشند تا كاربران عادی هم بتوانند از آنها استعمال كنند.

پرینترهای سه بعدی

به گفته یكی از مسوولان همدستی z این انبازی قصد دارد با پیشرفت این فناوری كاری كند تا در چند سال مستقبل شاهد مصرف از این پرینترها در مغازه های خدمت تایپ و فتوكپی باشیم.

بازدید : 178 تاریخ : دوشنبه 03 مهر 1396 زمان : 12:59 نویسنده : hossein maghsoodloo نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .

آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 4,195
  • بازدید کلی : 16,908
  • مطالب